Social Media Analytics

Számos vállalkozás felismerte, hogy a közösségi médiában zajló beszélgetések és posztok elemzése az ügyfelek gondolatainak és akaratának jobb megértését eredményezhetik, azonban folyamatos gondot jelent számukra a több tízmilliónyi adat kezelése, tárolása, elemzése. Szeretné minden vállalkozás a közösségi média segítséget hívni a kereskedelmi céljaik elérése érdekében.

Ahhoz azonban, hogy a közösségi média által nyújtott üzleti előnyökre szert tehessenek, a vállalatoknak nem elég csak figyelemmel kísérni ezeket a beszélgetéseket, de szakértő elemzést kell alkalmazniuk és meg kell érteniük ezen elemzések fontosságát, amelyet tulajdonképpen az üzleti hírszerzés legkorszerűbb formájának tekinthetünk. A közösségi hálózatokat használó ügyfelek az egyes termékekre vonatkozó hozzászólásaikkal, a marketingkampányokra való reakcióikkal befolyásolhatják egymást, s mivel a megjegyzéseket rögzítik, azok elemezhetővé válnak. A résztvevők tevékenységei és az általuk generált tartalmak hatalmas adattömeget képeznek, amelynek elemzésével nyomon követhetők és megérthetők az aktuális trendek, valamint a vásárlók viselkedések és hangulatok.

Szolgáltatásaink:

  • Komplex, egyedi Social Media Stratégia készítése és bevezetésének támogatása
  • Szervezet igényeihez illeszkedő Social Media monitoring és elemző követelmények azonosítása
  • Megfelelő Platform tervezése, kiválasztása, testre szabása, felállítása
  • Célpiac elemzés mellett, folyamatos riportok és döntés előkészítő anyagok összeállítása
  • Szakértői team felkészítése, tudás-átadás
  • Teljes körű támogatás, karbantartás és hibaelhárítás